Press "Enter" to skip to content

Towar z Azji dla przedsiębiorców. Zalety kupowania w chińskich centrach handlowych

Dobry dostawca dla przedsiębiorcy, który prowadzi sklep, to skarb. Nie bez powodu każdemu, kto zajmuje się własną działalnością zależy na tym, by zaistnieć na rynku i cieszyć się dobrą opinią wśród klientów. Żeby tak było, należy jednak spełnić kilka podstawowych warunków. Jednym z nich jest przygotowanie ciekawej oferty z bogatym asortymentem. Dlatego na trasie wielu przedsiębiorców częstym celem podróży są chińskie centra handlowe. Tam bowiem mogą znaleźć wiele różnorodnych artykułów w niskich cenach.

Chińskie centra handlowe to duży wybór produktów w zawsze przystępnych cenach

Stworzenie bogatego asortymentu w swoim sklepie to nie lada wyzwanie. Nawet jeśli pomysłów pojawi się wiele, to często problemem może być trudna dostępność wybranych artykułów, ale też rozmieszczenie ich w różnych lokalizacjach. A to oznacza, że sprowadzenie ich wszystkich do jednego sklepu wiąże się z dodatkowymi kosztami, jak choćby opłatą za przesyłkę i transport oraz z wydłużeniem czasu, w jakim mogą pojawić się one już na stanie. Dlatego wygodnym rozwiązaniem jest, jeśli wszystkie towary można znaleźć w jednym miejscu. Przykładem takich miejsc jest są chińskie centra handlowe. W ostatnich latach zyskały one w Polsce na popularności. Coraz więcej sklepikarzy decyduje się na zaopatrywanie swoich sklepów i punktów handlowych w tego typu centrach.

Dzieje się tak, gdyż w jednej lokalizacji można znaleźć sporo hurtowni ustawionych obok siebie, oferujących zróżnicowany towar. Znajdzie się tam między innymi tania odzież, niedroga biżuteria czy buty z Chin. Z powodzeniem zaopatrzenie do swoich sklepów mogą znaleźć tam właściciele sklepów wielobranżowych. W chińskich centrach handlowych dostępne są bowiem zarówno kosmetyki, chińskie zabawki, tania pościel czy nawet artykuły dla wędkarzy. Cechami, które łączą te wszystkie produkty są dobra jakość oraz niska cena. A to przy zamówieniach, zwłaszcza hurtowych, jest mocnym atutem. Stosunkowo niewielkie koszty takich zakupów pozwalają na częste uzupełnianie zapasów oraz na stałe rozwijanie i poszerzanie asortymentu swojego sklepu. Dzięki towarom z Chin sprzedawcy mogą być “na czasie” i podążać za zmieniającymi się trendami w modzie. 

Szeroka oferta chińskich centrów handlowych 

Centrum chińskie to miejsce, w którym można zrobić kompleksowe zakupy, bez potrzeby jeżdżenia w różne zakątki miasta lub zamawiania produktów z innych części kraju, a nawet zagranicy. Można więc nie tylko znaleźć tam produkty, które znajdą się w ofercie sklepów i będą sprzedawane dalej klientom. Przedsiębiorcy, którzy odwiedzają chiński market zaopatrują się tam również w artykuły bieżącej potrzeby, wykorzystywane w ich firmie. To oznacza, że można tam kupić również chemię gospodarczą, różnego rodzaju tekstylia czy artykuły biurowe. Niskie ceny są tym argumentem, który może przyciągnąć zarówno tych przedsiębiorców, którzy nie mogą sobie pozwolić na większe wydatki, jak i tych, którzy chcą po prostu zaoszczędzić. Dobra jakość produktów, którą oferują Centra chińskie sprawia, że cieszą się one sporym zainteresowaniem ze strony klientów.

Zalety zaopatrywania sklepów w chińskich centrach handlowych

Hurtownie chińskie w ostatnich latach stały się popularnym miejscem zakupowym polskich przedsiębiorców. Tego rodzaju centra oferują klientom biznesowym szeroki wybór produktów pochodzących z krajów azjatyckich. Cechą przemawiającą za ich wyborem jest wysoka jakość i atrakcyjna cena. Jednak przedsiębiorcy cenią sobie nie tylko niskie ceny produktów z Chin. Dodatkowym atutem jest umiejscowienie wielu hurtowni w jednym miejscu. To z kolei sprawia, że przedsiębiorcy mogą zaoszczędzić sporo czasu na zaopatrywaniu swoich sklepów. Wystarczy bowiem pojechać w jedno miejsce, tj. do chińskiego centrum handlowego, żeby móc zrobić wszystkie niezbędne zakupy, zamiast jeździć za nimi w wiele, często odległych miejsc. Centra oferujące produkty z Chin dbają o czas i komfort swoich biznesowych klientów; oferują wieloasortymentowe zakupy w jednym miejscu.

Źródło: GD Poland – najem powierzchni handlowej